Ofta ställda frågor

Vilken valuta är priserna jag ser på webbplatsen?
Alla orderpriser i EU är i euro.
För beställningar från USA använder vi USD.

Jag har precis beställt.
Vi gör vårt bästa för att skicka varor så fort vi kan. Vänligen tillåt 1-2 dagar för din beställning att skicka ut; genomsnittliga frakttider är 1-2 dagar. 15 dagar.
Spårningsnummer uppdateras 1-3 dagar efter att din beställning har SHIPPED. Om du inte har ett spårningsnummer efter 7 arbetsdagar, vänligen maila oss på info@skanski.com.

Jag är inte kär i min order; kan den återlämnas? Tänk om det finns ett problem?
Vi erbjuder en 100 % pengarna tillbaka-garanti om produkten är defekt eller skadad. Vi ger dig 30 dagar på oss att skicka tillbaka den till oss för full återbetalning. Du måste leverera det tillbaka på egen bekostnad, När vi har fått produkten, kommer vi att återbetala hela beloppet av ditt ursprungliga köp. Inkludera alla namn och ordernummer på de returnerade paketen.
Observera: Om ditt paket är på väg, måste du vänta tills det kommer och returnera det innan du får en återbetalning.

Kan jag ställa in min beställning?
Du kan avbryta din beställning utan straff! Du måste avbryta din beställning innan den skickas. Om objektet redan skickas, vänligen använd vårt enkel retursystem för att få en full återbetalning.

Jag har angett en felaktig adress Vad gör jag nu?
Om du har felstavat eller automatiskt fyllt i en felaktig adress, svara helt enkelt på din orderbekräftelse e-post och bekräfta. När du dubbelkollarOm den angivna adressen är fel kan vi ändra adressen till den rätta inom 24 timmar. Ingen återbetalning kommer att ges efter 24 timmars felaktig inlämning.

Hur lång tid tar sjöfarten?
Frakttiderna varierar, eftersom vi levererar världen över från olika uppfyllelse centra baserat på din plats. Den genomsnittliga frakttiden är 2-4 arbetsdagar.

Jag har en fråga som inte besvarades. Kan ni hjälpa er?

Absolut! Vi är här för att hjälpa dig att göra ditt hem vackert! Vänligen skicka oss ett mail på info@skanski.com,Vi hjälper dig gärna på alla sätt vi kan.
Vi får ett stort antal e-postmeddelanden. Om du vill få ett snabbt svar, bifoga ditt ordernummer och behandla problemet tydligt.